ساداتی نژاد با برگزیده کنکور ۹۶ دیدار کرد
خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان

ساداتی نژاد با برگزیده کنکور ۹۶ دیدار کرد

  • ساداتی نژاد با برگزیده کنکور ۹۶ دیدار کرد

    نماینده کاشان و آران و بیدگل در دیدار با رتبه چهارم کنکور سراسری، جایگاه خانواده را یکی از مولفه‌های مهم در تربیت فرزند صالح عنوان کرد.

    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دیداری که شب گذشته (۲۰ مردادماه) با زینب ابن علی، رتبه چهارم گروه آزمایشی علوم انسانی آزمون سراسری دانشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۶ انجام داد، اظهار داشت: این موفقیت قابل تحسین نتیجه لطف الهی، لیاقت و سختکوشی خانم ابن علی و حمایت دلسوزانه و صادقانه خانواده و معلمان وی بوده است.

    نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس با تشکر از خانواده این نخبه کنکور سراسری، تصریح کرد: امروزه یکی از مولفه‌های مهم در تربیت فرزند صالح جایگاه خانواده است و بنده از خانواده ابن علی بخاطر تربیت فرزندی قرآنی و دانش آموزی ممتاز تشکر می‌کنم.

    وی خاطرنشن کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی و مهم خانم ابن علی، حافظ قرآن و محجبه بودن است که از امتیازات دیگر این نخبه کشوری محسوب می‌شود.

    گفتنی است؛ در این دیدار مشاور امور بانوان نماینده نیز ضمن تشکر از تلاش‌های زینب ابن علی گفت: تحصیل در دانشگاه و حوزه علمیه مکمل هم هستند و این دانش آموز نخبه و حافظ قرآن میتواند نمونه‌ای برای محصلین دیگر در آموزش پرورش و دانشگاه‌ها باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: